Titokban eljegyezték a magyar műsorvezetőt

Eljegyezte egymást a Hír TV álompárja, M. Dobos Marianne és M. Kovács Róbert. A két képernyős a Borsnak mesélt először arról, miért döntöttek amellett, hogy hónapokig titokban tartják a hírt, és arról is, milyen esküvőt álmodtak meg maguknak.

Mindketten egy-egy házassággal a hátuk mögött vágtak bele a kapcsolatukba, így már a lánykérésnél sem a konvenciókat követte a Vezércikk műsorvezetője, M. Kovács Róbert.

Jó hangulatú este

Szerettem volna, hogy ez az egész rólunk szóljon, így nem készültem külsőségekkel. Régóta tudtam, hogy szeretném, ha Marianne a feleségem lenne – mesélte Robi. – Éppen a teraszon pakoltunk, miután elmentek tőlünk a barátaink, egy nagyon jó hangulatú este után. Úgy éreztem, szeretném, ha életem összes hátralévő estéje ilyen hangulatban, Marianne mellett telne.


 

Éppen pakoltam be a poharakat és a tányérokat a mosogatógépbe, tálcákkal a kezemben álltam, amikor Robi egyszer csak elém állt, és azt mondta: nem szeretne tovább várni. Akkor és ott megkérte a kezemet

– meséli nevetve Mariann.

Körülbelül ötször kellett megkérdeznie, akkor hittem el, hogy ez valóban komoly. Nem is mondtam igent, azt válaszoltam, lehet róla szó!

Csendes, meghitt szertartás

A két képernyős nem osztotta meg a boldogságát azonnal a világgal, a családjaikat is csak később avatták be a történtekbe.

Azóta eltelt már pár hónap, nem vertük nagydobra, mert szerettük volna megélni, kiélvezni ezt a változást, a következő lépést. Jó volt így, hogy nem volt felhajtás körülöttünk – mondta a Párbaj házigazdája, M. Dobos Marianne, aki azt is elárulta, még ebben az évben szeretnék összekötni az életüket egy csendes, meghitt szertartáson. – A szervezéssel még nem foglalkoztunk, mert tavasszal nagyon sokat dolgoztunk mind a ketten, de mivel nem vágyunk hatalmas bulira, hajnalig tartó táncra, ezért nem vagyunk elkésve semmivel.

Esküvő után azonnal jöhet a nászút

Mindketten másodszor házasodunk, így a sallangokat, külsőségeket már elhagytuk, arra vágyunk, hogy ez csak rólunk szóljon – vette át a szót a vőlegény.

Egy szép szertartáson, ahol csak magunkra koncentrálhatunk a legkedvesebb barátaink, családjaink körében, összeházasodunk és igyekszünk úgy szervezni, hogy az esküvő után azonnal nászútra utazhassunk egy távoli helyre, csak mi ketten

– tette hozzá Róbert.

Az eredeti cikk ide kattintva érhető el.

Borítókép forrása: Borsonline

www.magyarnemzet.hu

Megjegyzések