Árverezik Erdélyi Mónika házát

 Hajléktalanná válhat a műsorvezető.

Erdélyi Mónika érdi háza árverés alá került. Mint kiderült, a válás miatt kell megválni az ingatlantól. 

Erdélyi Mónika érdi otthona felbukkant egy ingatlanokra szakosodott oldalon, ahol 49,5 millió forintos kikiáltási áron hirdetik a házat. "Az ingatlan jogi helyzete miatt csak árverés keretében vásárolható meg, valószínűleg csak késő tavaszi licitet követően. Átfutási idő több hónap" - olvasható a hirdetésben. A Blikk információi szerint a házat azért kényszerárverezik, mert férjével nem sikerült megegyezniük a közös vagyon elosztásáról a válás során, vevőt azonban nem sikerült rá találni.


 

 Érdeklődtem a meghirdetett házzal kapcsolatban, amire emlékeztem a korábbi híradásokból, tudtam, hogy Erdélyi Mónikáé. Azt az információt kaptam, hogy már korábban született egy bírósági döntés a vagyonmegosztás miatt, ám az ingatlant a tavaszig érvényben lévő moratórium miatt nem tudták elárverezni. A ház kikiáltási ára 49,5 millió, licitet pedig ötszázezer forintonként lehet tenni, így nem tudni, mi lesz a vége. Sajnos, belülről nem tudtam megnézni az ingatlant, mert a tulajdonos nem enged be senkit, így csak kívülről lehet megtekinteni" - mondtaegy olvasó. 

A házat nem most akarják először elárverezni, 2014-ben is megpróbálták, de a műsorvezető fellebbezett a döntés ellen, ezért húzódott idáig az ügy. A férje a ház értékének felét szeretné, ezért Erdélyi Mónika megpróbálta korábban eladni az ingatlant, 67 millió forintot kért érte, de nem talált gazdára. 

www.life.hu

Megjegyzések