Őszintén vallott Tóth Gabi: „A bűntudattal nehéz együtt élni”

 Köszönjük Gabi!

Tóth Gabi mindig őszintén beszél arról hogy bár anyának lenni a legcsodálatosabb dolog a világon, a gyermeknevelés rengeteg kihívást is tartogat. 

Tóth Gabi a várandóssága alatt úgy hitte, felkészült az anyaságra és mindent tud, ami elengedhetetlen a kis Hannaróza felneveléséhez.

- Amikor áldott állapotban voltam, úgy gondoltam, hogy nagyon felkészült leszek, érdekesen néztek rám az ismerőseim, akkor még nem értettem, hogy miért… - kezdte Gabi a Pesti TV egyik adásában, s hozzátette, részben ez volt az oka annak, hogy saját blogot indított.

- Szerettem volna az elejétől fogva kiírni magamból, ugyanis nagyon sok mélypontja van ennek, de a humor átsegített a nehézségeken - mondta őszintén az énekesnő, aki az írással nemcsak másoknak segített, hanem rá is terápiás hatást gyakorolt.


 

Bűntudattal küzd

Az énekesnő kendőzetlenül beszélt arról, hogyan éli meg, amikor ő vagy a férje Krausz Gábor durva támadásokat kap az emberektől.

- Ha negatív dolog történik, azt nagyon megélem. A tehetetlenséggel és a bűntudattal nehéz együtt élni és azzal, hogy kiteszem ilyen támadásoknak a családomat - mondta Gabi, akinek a szerettei hatalmas erőt adnak neki. Mindig arra bíztatják, hogy jó úton halad és ne engedje, hogy bárki elbizonytalanítsa.

Megtalálta önmagát

Tóth Gabi rengeteg támadást kapott, miután felvállalta a hitvallását az emberek előtt. Elmondta: kislánya születése óta meri igazán felvállalni saját magát.

- Megtapasztaltam, milyen amikor elküldenek egy beszédtanárhoz azért, hogy a tájszólásomat kiszedjék, mert ez nem egy elegáns beszéd. Felnőtt fejjel már tudom, hogy azért volt régen gyomorgörcsöm, amikor bementem egy ilyen helyre, mert azt kérték, hogy ne legyek önmagam. Ahogy anya lettem, kiteljesedett bennem, hogy mi lehetek, ha nem önmagam? Hazudjak a gyermekemnek? - tette fel a költői kérdést Gabi, aki mindent megtesz azért, hogy Hannarózának átadja azokat az értékeket, amit ő maga gyerekként kapott. 

www.borsonline.hu

 

 

Megjegyzések

  1. Igen ilyen egy igazi ANYA egy HONLEÁNY !!!!!!
    Jó egészséget a családnak !!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése