Újabb rossz hír érkezett: Kóbor János után egy másik oltatlan rockikon is az életéért küzd

 Kiderült, hogy egy másik rocklegenda is élet-halál között lebeg betegsége miatt. 

Mint arról lapunk is beszámolt, több mint egy hete kórházba került Kóbor János. A rocklegenda betegségének részleteiről és kezeléséről azóta sem árultak el részleteket, annyi azonban biztos, hogy nemrég egy másik kórházba szállították át, nevezetesen a Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinikára.

Kóbor János korábban azt nyilatkozta: nem oltatja be magát koronavírus elleni vakcinával.

Javulásáért az egész ország imádkozik: legutóbb csütörtökön, a HírTV-n emlegették az Omega énekesét. A műsorban az Operaház főigazgatója, Ókovács Szilveszter, Bencsik András újságíró és a Nézőpont Intézet alapítója, Mráz Ágoston Sámuel beszélgettek.


 

Bencsik András elmondta: ő tényleg szó szerint imádkozik Kóbor János életéért, aki nem volt híve az oltásnak, mert úgy gondolta, az immunrendszere elég erős.

„Elkapta. És most küzd az életéért. Imádkozom, hogy túlélje, azért, mert egy klassz ember és neki joga volt azt mondani, hogy nem, de életveszélyben forog”

– idézte az Index, majd Ókovács Szilveszter tett egy megdöbbentő kijelentést:

Ugyanígy van egy másik, ugyanilyen korú rockikon. Még nem ment ki a neve, és én sem fogom elmondani. Ugyanilyen esetben van, nem oltatta be magát, élet és halál között...

www.borsonline.hu

 

Megjegyzések

  1. ***** / Kedves Kóbor János!
    Nagyon sajnálom, hogy rossz döntést hoztál ! A te korodban már nem szabad játszanod az életeddel ! Én már 3+2 vakcinán vagyok túl, biztonságban érzem magam , és semmi bajom!
    Kívánom neked , hogy mielőbb meggyógyulj , hogy vissza térhess a rajongóid közé akik nagyon aggódnak érted velem együtt ! Hatalmas ölelésem : SAHARLOTTE

    VálaszTörlés
  2. Imádkozom én is érte. De halkan megjegyzem ,hogy nem ugrok a száguldó autó elé csak azért mert én az átjárón lennék, és így nekem van előnyöm és az autó köteles megállni, és engem átengedni.

    VálaszTörlés
  3. Kóbor,.. még nagyon ráérsz hosszú évek után átkóborogni az égi társaidhoz.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése